Mercedes Pérez-Cruz, he compaginat la meva feina amb l’estudi i a més he gaudit de temps lliure!

22 juny, 2018
Fotografia de Mercedes Pérez.

Ara que sóc a punt d’acabar les assignatures del Màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments, em sembla bona idea fer balanç d’aquests mesos en els quals he compaginat la meva feina amb l’estudi i a més he gaudit de temps lliure!

Vaig començar aquest màster motivada per la curiositat i l’interès per refrescar coneixements i adquirir-ne de nous per aplicar a les meves tasques diàries. Buscava la manera d’anar completant la meva formació i aquest màster ha estat el primer pas de molts, perquè ha reactivat la meva inquietud per seguir-me formant i ja estic pensant en un futur Doctorat.

L’estudi d’aquest màster ha suposat per a mi dos descobriments. D’una banda, he descobert el meu alt grau d’autodisciplina per tenir llestes les pràctiques a temps. Crec que l’estudi a distància implica una important labor de gestió del temps i autodisciplina, ja que reps poca pressió externa. D’altra banda he tornat a recordar l’interessant que és la teoria de la comunicació, en aquests temps tan accelerats i visuals, reprendre la vella pràctica de llegir i teoritzar ha estat molt gratificant.

Formar part de la comunitat d’alumnes de la UOC també ha sigut una experiència interessant, ja que és una enorme finestra a l’exterior on trobes companys, els punts  de vista dels quals són enriquidors. La comunitat de professors ha estat un gran recolzament en la resolució de dubtes i orientació quan ha sigut necessari. Confio a mantenir el contacte amb professors i companys.

Tinc a la vista el TFM i espero gaudir elaborant-l’ho, ja que ho enfocaré d’una manera molt pràctica i útil. Als qui esteu cursant el màster, permeteu-me un consell: treballeu cada dia, imposeu-vos una disciplina de treball i respecteu-la. D’aquesta manera tindreu temps lliure i obtindreu bons resultats. A mi em va funcionar.

Graduada del Màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC