Els 5 articles sobre la Comunicació Corporativa que no et pots perdre

8 gener, 2019

Començem l’any amb un recopilatori dels 5 millors articles relacionats amb la Comunicació Corporativa i publicats per la revista ComeIN dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la UOC. Si t’interessa el sector, no te’ls pots perdre!

1- Com traslladar la comunicació corporativa a Instagram?

L’Aina Gatnau, consultora de comunicació i professora col·laboradora de la UOC ens parla de com triomfar a la plataforma d’Instagram, pionera en les microhistòries i la comunicació bidireccional. La co-creació de contingut amb l’audiencia digital és clau a l’hora d’idear els valors i la percepció que volem per a la nostra marca. Llegeix-lo per saber com reforçar i construir la comunicació corporativa de la teva empresa!

2 – El “dircom” davant els desitjos de canvi

En Carlos Gurpegui Vidal, professor col·laborador de la UOC, membre associat de l’Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques d’Espanya i membre de l’Associació d’Informadors Cinematogràfics d’Espanya escriu sobre el rol actual del dircom al món de la comunicació. Ens parla de la identitat de la professió a través les seves capacitats comunicatives, organitzatives i professionals pròpies del perfil. Podria ser el teu futur lloc de treball? Llegeix-lo i descobreix com l’escenari del dircom ha canviat aquests últims anys.

3 – Ferran Lalueza: ”Només aprenem d’allò que ens emociona”

L’assignatura Comunicació de Crisi i risc neix al màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments l’any 2017 de la mà de la primera novel·la de Ferran Lalueza: “The show must go on”. La directora del màster universitari, Elisenda Estanyol i Casals l’entrevista per conèixer la raó de ser la novel·la didàctica. Com funcionen les empreses quan les coses van malament? Si t’interessa el món de la comunicació i la reputació aquest article és ideal per a tu. Actualment la novel·la s’utilitza com a contingut clau dins l’assignatura del màster.

4 – La importància de la creativitat en relacions públiques

L’Elisenda Estanyol i Casals, professora de Publicitat i Relacions Públiques a la UOC i directora del màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments ens parla de la percepció i la gestió de la creativitat. Com és d’imprescindible la creativitat en el món de les relacions públiques? Al final de l’article, ella mateixa ens recopila una sèrie de normes base per estimular la creativitat en el dia a dia de la nostra empresa. Llegeix-lo per inspirar-te i deixar volar la imaginació!

5 – “Customer Insight”: coneixent el consumidor

La Mireia Montaña Blasco, professora de Comunicació a la UOC ens parla sobre una de les eines més efectives pels publicistes: el customer insight. A l’article es comparteixen diverses definicions promulgades per professionals del sector, a més d’expressar-se les claus per reconèixer un bon insight. Creus que fer campanyes per canviar la perspectiva del públic objectiu d’una marca és el teu futur? Llegeix l’article i aprèn sobre un pilar fonamental per al planer dins el disseny estratègic!

Etiquetes