Comunicació estratègica i creativa en les organitzacions

27 juliol, 2017
Fotografia d'un equip treballant.

Comunicació estratègica i creativa en les organitzacions

Assignatura obligatòria del Màster Universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC.

L’assignatura Comunicació estratègica i creativa en les organitzacions aporta els coneixements i les competències fonamentals perquè els estudiants siguin capaços d’entendre què és la planificació estratègica des de diferents models teòrics, assumir els conceptes propis de la nova gestió creativa i estratègica de les empreses i les institucions i saber escollir els criteris d’avaluació d’un pla, des de les mètriques apropiades fins a la seva periodització i tipologies.

L’estudiant haurà de conèixer i entendre aquest procés clau de la comunicació amb la finalitat de poder dissenyar, desenvolupar i valorar estratègies de comunicació adequades per a cada marca.