Comunicació de crisi en un món connectat

14 maig, 2018
Portada del Libro de José Carlos: (No) Crisis: La comunicación de crisis en un mundo conectado

Aquest llibre vol ser una aproximació clara a la gestió de les crisis en un món mòbil i interconnectat, condicionat per un ecosistema d’aplicacions i governat per un públic informat, solapat i desitjós de compartir. Sobre aquestes bases es construeix el model d’intervenció basat en cinc pilars: parlar, escoltar, actuar amb rapidesa, honestedat i proximitat. Aquestes 5 dimensions representen un protocol senzill, però realista, amb el que abordar amb seguretat gran part de les situacions de crisis, eliminant allò superflu i posant el focus en l’essencial. Un procés que té part de coneixement, molta previsió i elevades dosis de sentit comú.

Podeu trobar el llibre a l’Editorial UOC.