Acord UOC-ADC per fomentar la qualitat i rigor ètic en les Relacions Públiques

21 octubre, 2021
acuerdo-uoc-adc

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Asociación de Consultoras de Comunicación (ADC) han signat un acord de col·laboració per tal de fomentar un major nivell de qualitat, professionalitat i rigor ètic en l’exercici de la professió de les Relacions Públiques.

La directora acadèmica del Màster Universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments, la Dra. Elisenda Estanyol, i la presidenta de ADC, Ludi García, han ratificat aquest acord amb l’objectiu de posar de manifest la importància que, des de la formació, han de tenir requisits tan fonamentals en l’exercici de la la professió com la qualitat o el rigor ètic.

A més, l’acord preveu l’organització de jornades per formar, aprofundir en el debat sobre aspectes clau per al sector de la comunicació, assessorar sobre les necessitats formatives dels professionals i promoure investigacions conjuntes sobre l’àmbit professional de les Relacions Públiques.

La directora del Màster assegura que “col·laborar amb ADC ens permetrà acostar-nos encara més a la realitat de la feina diària de les empreses consultores de relacions públiques i als professionals que les integren, permetent-nos identificar quins són els coneixements i competències que més es necessiten i formar en línia amb aquestes demandes. “

Col·laborar amb ADC ens permetrà acostar-nos encara més a la realitat de la feina diària de les empreses consultores de relacions públiques i als professionals que les integren

Per la seva banda, des de l’ADC creuen en la importància de la formació constant i de qualitat per al sector. “Avui ens trobem amb una bretxa significativa entre la formació i l’exercici de la professió; és per això pel que, acords com aquest són essencials per apropar els dos mons i formar professionals més preparats per a la realitat de l’entorn empresarial en el qual  desenvoluparan la seva carrera professional”, apunta Ludi García.

Aquesta col·laboració amb l’Associació de Consultores de Comunicació (ADC) se suma als convenis de col·laboració del Màster amb l’Associació Catalana de Protocol i Relacions Institucionals (APRI), l’Associació Espanyola de Protocol i el Col·legi de Màrqueting i Comunicació de Catalunya.